Aflevermoment afstemmen
Uiteraard komen bij ons dagelijks bestellingen binnen via de webshop. Met grote regelmaat ontvangen wij via de webshop dus ook bestellingen op donderdag ná 15.00 uur en op vrijdag vóór 15.00 uur. Uiteraard zijn we erg blij met die bestellingen!
De bestellingen op die genoemde momenten hebben wel altijd onze extra aandacht. Wat is er dan aan de hand, hoor ik je denken… Het gevolg van een bestelling op donderdag ná 15.00 uur en vrijdag vóór 15.00 uur is, dat deze dus (meestal) op zaterdag door onze transporteur bij de opdrachtgever wordt aangeboden. Met name bij bedrijven staat de transporteur op zaterdag regelmatig voor een dichte deur. Dat komt dan uiteraard omdat die bedrijven in het weekend gesloten zijn. Daardoor ervaren wij dat bestellingen van bedrijven met een aflevermoment op zaterdag niet in ontvangst worden genomen. De producten gaan dan terug naar het PostNL-punt of een ander sorteercentrum, waardoor mogelijk vertraging van de levering optreedt. Dat vindt uiteraard niemand fijn en dat proberen we dus zo mogelijk te voorkomen.
Aanbieden van pakket in overleg
Bedrijven of consumenten die bestellingen op donderdag ná 15.00 uur plaatsen of op vrijdag vóór 15.00 uur, ontvangen van ons een berichtje met de mededeling dat we de bestelling, indien gewenst, ook op maandag of, indien mogelijk, op zaterdag kunnen aanbieden bij PostNL. Het aflevermoment van de bestelling verschuift dan naar dinsdag (of maandag). En dan regelen we dat natuurlijk.
En ja, ook consumenten kunnen gewoon aangeven wat hun voorkeur is.
Los daarvan kunnen klanten bij de bestelling precies aangeven op welk moment, dus datum en tijdzone (ochtend of avond) ze de producten willen ontvangen. Afhalen op een geschikt tijdstip bij een afhaalpunt is ook mogelijk. Zie meer informatie op onze pagina 'levertijd'.
Heb je jouw bestelling snel nodig? Laat ons dat dan weten!
Het kan zijn dat je jouw bestelling, of een deel daarvan, snel nodig hebt. Bijvoorbeeld omdat je iets nodig hebt voor een (bouw)project dat door moet gaan of om welke reden dan ook. Als je dit doorgeeft aan ons dan kunnen wij beoordelen of de gewenste leverdatum realistisch is.
Maar let op: we blijven hierbij altijd afhankelijk van externe transporteurs.
Heb je een vraag over levertijden of wil je andere informatie? Stuur ons dan een WhatsApp bericht, een mail op info@javena.nl of bel ons op + 31 (0)85 - 060 18 04.
Wij zijn altijd goed bereikbaar, helpen je graag en zullen je vraag zo goed mogelijk beantwoorden.