Storing en service kluizen en opbergmiddelen

Wanneer u een servicevraag of storing heeft, adviseren wij u om allereerst onze website te raadplegen. Wellicht is uw vraag al eerder gesteld en kunt u het antwoord vinden op onze vraag en antwoord-pagina 'veelgestelde vragen over kluizen'. Ook kunnen wij u voorzien van de meest actuele gebruiksaanwijzingen.

Is uw probleem na het raadplegen van onze website nog niet verholpen? Dan kunt u via onze contactpagina snel en eenvoudig uw servicevraag of storing melden. Wij nemen hierop vervolgens z.s.m. contact met u op.

Goed om te weten:
Aan het oplossen van een storing buiten de garantie kunnen kosten zijn verbonden.
De hoogte van deze kosten zijn afhankelijk van uw aanvraag en wij zullen u hierover uitgebreid informeren / op de hoogte stellen alvorens er een afspraak ingepland wordt.


Let op! Als er een afspraak met één van onze servicemedewerkers is gemaakt, maar bent u verhinderd of is deze niet meer nodig? Neem u dan zo spoedig mogelijk contact op om uw afspraak te annuleren. Wij kunnen dan, in overleg met u, een nieuwe afspraak maken. Wanneer u niet op het afgesproken tijdstip aanwezig bent of de afspraak niet minimaal 24 uur van tevoren hebt afgezegd, zijn wij helaas genoodzaakt de kosten voor het bezoek in rekening te brengen.

© 2014 - 2024 Javena | sitemap | rss