Afleverdatum of aflevermoment afstemmen

Dagelijks ontvangen wij via onze webshop bestellingen en daar zijn we natuurlijk erg blij mee!. Regelmatig zien we dat bestellingen worden geplaatst op donderdag ná 15.00 uur en op vrijdag vóór 15.00 uur.

Deze specifieke momenten vragen altijd even onze extra aandacht. Wat is er dan aan de hand, hoor ik je denken… Omdat bestellingen die binnenkomen op donderdag na 15.00 uur of op vrijdag vóór 15.00 uur meestal op zaterdag worden aangeboden door onze transporteur bij de consument of het bedrijf.
Met name bij bedrijven staat de transporteur op zaterdag regelmatig voor een gesloten deur, simpelweg omdat veel bedrijven in het weekend niet geopend zijn. In zulke gevallen wordt het pakket teruggestuurd naar een PostNL-punt of sorteercentrum. Dit kan zorgen tot vertraging in de levering. Dit is iets wat we uiteraard graag voorkomen.

Aanbieden van pakket in overleg

Plaats je als consument of bedrijf een bestelling op donderdag na 15.00 uur of op vrijdag vóór 15.00 uur? Dan sturen wij je een berichtje om samen te kijken wat het beste aflevermoment is. Je kunt ervoor kiezen om het pakket (indien mogelijk) op zaterdag of liever op maandag aan te bieden bij PostNL, waardoor de bezorging op maandag of dinsdag plaatsvindt.
Consumenten kunnen natuurlijk ook zelf hun voorkeur aangeven.

Bij het plaatsen van je bestelling kun je eenvoudig aangeven wanneer je het pakket wilt ontvangen, inclusief de gewenste datum en een tijdsblok in de ochtend of avond. Ga je jouw pakket liever afhalen bij een PostNL-punt? Ook dat is mogelijk. Zie meer informatie op onze pagina 'levertijd'.

Heb je jouw bestelling snel nodig? Laat ons dat dan weten!

Het kan zijn dat je jouw bestelling, of een deel daarvan, snel nodig hebt. Bijvoorbeeld vanwege een lopend (bouw)project of een andere dringende reden? Geef dit aan ons door! Dan kunnen wij beoordelen of de gewenste leverdatum realistisch is.
Maar let op: we blijven hierbij altijd afhankelijk van externe transporteurs.

Heb je een vraag over levertijden of wil je andere informatie? Stuur ons dan een WhatsApp bericht, een mail op info@javena.nl of bel ons op + 31 (0)85 - 060 18 04.
Wij zijn altijd goed bereikbaar, helpen je graag en zullen je vraag zo goed mogelijk beantwoorden.

© 2014 - 2025 Javena | sitemap | rss